Zoeken Vraag het forum

Hypochonder enorme focus op gezondheid zoekt geruststelling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Goedemiddag,

Ik heb hypochondrie, en ben sinds een aantal weken extreem gefocust op mijn darmgezondheid. Ik had een tijdje buikpijn, maar dat is herleid naar bijwerkingen van mebendazol. Ik heb een echo gehad, bloedonderzoek, en ontlastingsonderzoek. Alles was goed.

Nu werd ik afgelopen maandag op dinsdag nacht ziek met heel erge diarree. Gelukkig had ik dinsdag al wat betere ontlasting. Echter schrok ik er erg van, gezien er groen/zwarte stukjes in leken te zitten. Later bedacht ik mij dat ik vlak voor het ziek worden erg veel spinazie had gegeten.

Mijn buikpijn is continue heel licht aanwezig, maar al vele malen beter dan afgelopen weken. Ik moet ook bijna ongesteld worden.

Zojuist ging ik naar de wc, en schrok ik van hoe donker de ontlasting is. Ik ben meteen in paniek.

Is dit te donker / zwart?

3 reacties
    Reageren
    Anoniempje

Hier de foto

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het niet kunnen zeggen

Reageren
    Anoniem

Excuses hij werd niet bijgevoegd

Reageren
Reageer op: Hypochonder enorme focus op gezondheid zoekt geruststelling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.