Zoeken Vraag het forum

Wormpjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Goedenavond,

Sinds 4 a 5 dagen heb ik enorme buikpijn. Verder geen klachten van diarree oid, ik kan gewoon eten.
    Nu ben ik er vanmorgen achter gekomen dat ik wormen heb (aarsmaden).
    Nu ik eraan terug denk heb ik al meerdere weken vooral savonds / snachts jeuk, dus kan het al best even aan de gang zijn.

Kan deze buikpijn komen door de wormen??
    Ik ben ook net ongesteld geweest, dus dacht eerst dat het daaraan lag. Maar dit is nu al 2 dagen ( zo goed als ) voorbij

5 reacties
    Reageren
    MD

Ik heb precies hetzelfde wat jij beschrijft. Heb je in de tussentijd al een oplossing gevonden of is het vanzelf over gegaan?

Reageren
    Suus

Dat gaat niet vanzelf over, daarvoor kun je bij je huisarts een kuur halen en dien je een hygiëne protocol te volgen om herbestemming en besmetting van eventuele huisgenoten te voorkomen.

Reageren
    MD

Hoi Suus, ik heb de kuur en hygiëne protocol gevolgd. Echter heb ik heel erg last van buikpijn sinds de kuur. Snachtends word ik er wakker van en ik kan niet rechtop lopen van de pijn. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dat hebben.

Reageren
    Suus

Dat kun je dan beter even bij je huisarts melden, zodat die kan bepalen of het verstandig zou zijn om verder onderzoek te doen naar je pijnklachten.

Reageren
    Anoniem 2

Het klinkt heel stom maar ik heb dit dus al jaren!! Onverklaarbare buikpijn klachten. Enorme buikpijn in midden bovenbuik wat ongeveer een week aanhoudt. Veel onderzoeken gehad en second opinion. Niks gevonden. Nu merk ik zelf dat iedere keer als ik buikpijn krijg. De wormpjes eraan vooraf gaan. Heeft degene die de buikpijn had op dezelfde plek buikpijn? En ook de duur van een week?

Reageren
Reageer op: Wormpjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.