- Anoniempje1 augustus 2024 om 19:38
Goedenavond,
Sinds 4 a 5 dagen heb ik enorme buikpijn. Verder geen klachten van diarree oid, ik kan gewoon eten.
Nu ben ik er vanmorgen achter gekomen dat ik wormen heb (aarsmaden).
Nu ik eraan terug denk heb ik al meerdere weken vooral savonds / snachts jeuk, dus kan het al best even aan de gang zijn.Kan deze buikpijn komen door de wormen??
Ik ben ook net ongesteld geweest, dus dacht eerst dat het daaraan lag. Maar dit is nu al 2 dagen ( zo goed als ) voorbij5 reactiesReagerenMD20 september 2024 om 05:00Ik heb precies hetzelfde wat jij beschrijft. Heb je in de tussentijd al een oplossing gevonden of is het vanzelf over gegaan?
ReagerenSuus20 september 2024 om 08:46Dat gaat niet vanzelf over, daarvoor kun je bij je huisarts een kuur halen en dien je een hygiëne protocol te volgen om herbestemming en besmetting van eventuele huisgenoten te voorkomen.
ReagerenMD20 september 2024 om 09:28Hoi Suus, ik heb de kuur en hygiëne protocol gevolgd. Echter heb ik heel erg last van buikpijn sinds de kuur. Snachtends word ik er wakker van en ik kan niet rechtop lopen van de pijn. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dat hebben.
ReagerenSuus20 september 2024 om 11:08Dat kun je dan beter even bij je huisarts melden, zodat die kan bepalen of het verstandig zou zijn om verder onderzoek te doen naar je pijnklachten.
ReagerenAnoniem 223 oktober 2025 om 06:14Het klinkt heel stom maar ik heb dit dus al jaren!! Onverklaarbare buikpijn klachten. Enorme buikpijn in midden bovenbuik wat ongeveer een week aanhoudt. Veel onderzoeken gehad en second opinion. Niks gevonden. Nu merk ik zelf dat iedere keer als ik buikpijn krijg. De wormpjes eraan vooraf gaan. Heeft degene die de buikpijn had op dezelfde plek buikpijn? En ook de duur van een week?
Reageren