Hallo,
Ik heb nu al ruim een maand, sinds 28 september last van een buikgriepvirus, denk ik. Het begon met plots opkomende misselijkheid met als gevolg een nacht spugen. Dat ging over in borrelende darmen en diarree. Na een 5 dagen ging het beter, weer aan het werk en afspraken in het weekend om vervolgens weer opnieuw te beginnen, 5 dagen nadat het klaar was. Weer heel ziek overgeven/diarree, 3 dagen platgelegen en weer gaan werken. Hier heb ik 1,5 week van moeten herstellen. Geen zin in eten bv. Toen een week heel goed te pas, goed kunnen eten, nergens last van. En nu sinds donderdag begint het weer helemaal opnieuw. Voel me niet zo ziek als de vorige keren maar wel wederom last van diarree gehad 3 dagen, toen een dag rustig en nu weer diarree.
Ik voel me nu niet ziek maar heb wel echt last van buikkrampen, steken, pijn in de buik en naar de toilet moeten.
Kunnen dit gewoon opvolgende buikvirussen zijn, omdat m’n weerstand nog niet weer voldoende opgebouwd is? Of moet ik me zorgen maken? Ik heb ruim 2,5 jaar geleden eens een darmonderzoek gehad ivm veel buikklachten en toen kwam er niks uit en zou ik pds hebben. Nu vraag ik mij af of ik opnieuw naar de HA moet hiervoor?
Het kan weer een nieuwe infectie zijn. Maar ik zou er toch even mee naar de huisarts gaan.