Hevige pijn recht onder n"/> Hevige pijn recht onder navel - Medische Forum - Dokter.nl

Hevige pijn recht onder navel

Ik heb 4 weken geleden hevige ondraaglijke buikpijn gekregen rechts onder m'n navel. Het kwam ineens op. Partner heeft 112 gebeld. Aan de telefoon vermoedde ze blaasontsteking en adviseerde de huisartsenpost te bellen. Die zei hetzelfde en moest de volgende dag maar m'n huisarts bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Afspraak bij de huisarts. Urinetest kwam niets uit. Ontstekingswaarden verhoogd (zaten op 30). Ze vermoedde blindedarmontsteking en
    verwees me gelijk door naar de SEH. Ook daar zeiden ze blindedarmontsteking maar werd naar huis gestuurd omdat m'n klachten en ontstekingswaarden onvoldoende hoog waren. Nu kwam de hevige pijn gister ochtend vroeg terug met koorts/verhoging, rillen in bed. Huisarts weer gebeld toen deze open was. Kon snel langs om ontstekingswaarden weer te checken. Niets, geen verhoogde ontstekingswaarden! Dus vandaag doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Niets op te zien. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word eind deze week terug gebeld door de huisarts. Pijn zit vooral rechts onder de navel maar ook links last en verder door de hele buik. Wil de pijn niet nogmaals meemaken!

Reageer

Hahaha

welkom tot de fucked up gedeelte van het leven. ik heb ongeveer hetzelfde. pijn op navel en onder en constant plassen drang. als ik druk op mijn navel heb ik pijn dat naar beneden omgeving blaas uitstraalt.

ik heb geen ontsteking geen infectie en echo was alles normaal. maar nog steeds last al een maand thuis.

een vraagje heb je stress ervaren voor deze klachten? en heb je last van sommige eten? heb je diarree?

Reageer
Reageer op: Hevige pijn recht onder navel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif