Zachte stoelgang

Hallo allemaal

Ik wil eventjes iets kwijt. Ik heb eigenlijk heel lang al last van een wisselend stoelgangspatroon. Ik krijg soms enorme krampen met “diarree” achtige aanvallen. Het is niet zoals diarree maar eerder papdiarree. Zo ziet het eruit. Wat smeurig zoals yoghurt… ik heb al heel veel testen laten doen waaronder ook ernstige aandoeningen zoals Crohn en Colitis. Hier is niets uitgekomen. Ik heb ook al andere testen laten doen en ook altijd negatief resultaat. Men noemt dit pds maar dit is wel heel heftig. Ik heb zeker elke dag bijna zo een aanval en het is ook gerelateerd met bepaalde voedingsstoffen. Dit heb ik reeds ondervonden met mijn diëtist. Mijn lichaam reageert dus heftig tegen van alles waardoor ik dan na een bepaalde tijd zo een stoelgangspatroon krijg met zulke heftige aanvallen. Geen enkel MDL arts kan mij hierin wegwijs maken alsook mijn pijn weghalen… ik verlies echt alle hoop maar dit kan echt niet meer zo verder. Weet er iemand waar ik misschien terecht kan of iemand die ook hetzelfde heeft… ik heb alles al geprobeerd en allemaal zonder resultaat. Ik zet gewoonweg opgesloten in een lichaam die me elke dag laat lijden…

Ik hoop dat iemand iets voor me kan betekenen …

Reageer
Reageer op: Zachte stoelgang
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief