- Koen3 februari 2023 om 09:45
Goedemorgen forum,
Ik heb 5 maanden geleden, 1 maand na e en antibioticakuur erg veel last gekregen van extreem veel boeren. Ik heb hier de hele dag door last van samengaand met een misselijk gevoel. In de avond (voor of na het eten) begin ik last te krijgen van winderigheid wat een paar uur lang aanhoudt. Ook snachts wordt ik 2 a 3x wakker om te boeren en/of een wind te laten. Bloed en ontlasting zijn beide 2x onderzocht en hier is niks uitgekomen. Geen heliclobacter plyori en geen verhoging in calprotectine.
Ik begin radeloos te worden en kom bijna de deur niet meer uit door het ongemakkelijke gevoel wat het continu met zich meebrengt. Herkent iemand deze symptomen? Of weet iemand raad ?
6 reactiesReagerenKoen3 februari 2023 om 10:09ter extra info, ik ga bijna altijd sochtends 1x per dag naar de wc voor een grote boodschap. Ontlasting ziet er verder goed uit. Geen krampen of pijnlijke buikpijn. Alleen last van een opgezette buik en maag
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2023 om 17:48Het lijkt toch met je maag te maken hebben. Vraag een verwijzing voor de MDL arts
ReagerenCatootje3 februari 2023 om 17:53Antibiotica natuurlijk slecht voor je darmflora en bevordert candidagroei en berooft je lichaam van voedingsstoffen. Orthomoleculair therapeut zou je verder kunnen adviseren.
Reagerenkoen6 februari 2023 om 11:00hi Cato, zou het kunnen dat candida niet opgemerkt wordt bij een ontlastingtest?
ReagerenKoen26 februari 2023 om 16:55inmiddels een maand verder en zijn een lactose en gluten intolerantie gelukkig uitgesloten. Mijn klachten zijn niet verminderd. kunnen deze veoorzaakt worden door schimmels, gisten en/of parasieten?
ReagerenJohn (moderator)
26 februari 2023 om 17:04Daar kan ik zo helaas geen antwoord op geven
Reageren