Zoeken Vraag het forum

Water diarree dag 6

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lies

Hallo aan iedereen die dit leest. Ik ben vorige week zaterdag na het eten van gamba’s erg misselijk geworden en heb flink overgegeven die avond . De dag erna begon de diarree die ik nu nog steeds heb. Het is water dun en is inmiddels ook geel. Ik ga zo een 15 keer per dag. Echt veel pijn heb ik niet alleen wel vreselijk rommelende darmen . . Ik ben al bij de da geweest en deze geeft aan dat ik terug moet komen als het twee weken aanhoudende is. Ik maak mij nu alleen erg zorgen. Heb dit nog nooit eerder gehad . Mijn vraag is of het normaal is dat een voedselinfectie zo lang duurt ? Ik kan niets eten of drinken en het gaat weer rommelen en zit ik weer.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een voedselvergiftiging kan idd wel even duren. Als je koorts gaat krijgen moet je wel de dokter gaan bellen. Ook als de diarree langer dan 3 dagen duurt, moet je ven de dokter bellen

Reageren
    Lies

Ik ben al bij de dokter geweest. Ik zit vandaag op dag 6 met de water dunne gele diarree. De dokter wil me terug zien voor een kweek als ik het twee weken heb. Ik vind dat zelf erg lang maar ik ben ook erg snel bezorgd daarom mijn vraag of het vaker zo lang duurt

Reageren
    John (moderator)

Het kan idd lang duren. Maar 2 weken vind ik ook wel lang. Haal bij de apotheek ORS. En zo vervelend als het ook is, maar blijf drinken. Niet te veel in een keer maar vaker gewoon kleine slokken. Want uitdroging moet je er niet nog bij krijgen

Reageren
    Lies

Vandaag dag 10 is de diarree eindelijk gestopt. Was dus een flinke voedselvergiftiging . Voor mij nooit geen gamba’s meer.

Reageren
Reageer op: Water diarree dag 6
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.