- Zorgen om darmkanker18 oktober 2022 om 13:49
Goedemiddag,
Ik maak me ontzettend veel zorgen over mijn lichaam. Ik heb al sinds 2018 om de zo veel tijd een maagpijn-aanval. De pijn is zo heftig dat het doortrekt naar mijn rug toe. Ik heb er nooit iets achter gezocht omdat de pijn maar 1 x om de zo veel maanden terug komt. Ik dacht dat het te maken had met verkeerd eten, te pittig of te vettig. Ze hebben het ookal in het ziekenhuis onderzocht en ze konden niks vinden. Alleen twee poliepen in mijn galblaas. Het advies was zo veel mogelijk bewegen, goed drinken en niet te vettig eten. Nu heb ik sinds dit jaar vaker last van keutel ontlasting, gepaard met bloed en slijm. Nu merk ik dat het deze maand erger is dan ervoor. Ik heb geen buikpijn, geen koorts voel me verder prima. Wel vermoeid en nu ook kopzorgen hierover.
Sorry voor de foto, maar ik ben zo bang dat ik darmkanker heb. Iemand advies? Ik ben nog maar 25 jaar.
13 reactiesReagerenFoto’s van keutelpoep en bloed.18 oktober 2022 om 13:54Hierbij de foto’s.
ReagerenZorgen.18 oktober 2022 om 16:08Iemand?
ReagerenIemand18 oktober 2022 om 16:40Er is niet constant een moderator online…..
Reageren
Mag je trouwens ook niet verwachten van een forum waar je gratis advies krijgtCoen18 oktober 2022 om 16:40Dat lijkt me ook niet heel best, weet je al wat het is?
ReagerenAnoniem18 oktober 2022 om 18:48Met zulke ontlasting jonge ik was naar de eerste hulp gegaan of dezelfde dag naar arts ik ben dan wel snel bang maar met zo iets zeker de zelfde dag hulp gezocht
Kan natuurlijk op jou leeftijd ook gwn een aardbij of zo zijn maar ik had dezelfde dag hulp gezocht
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2022 om 18:52Vraag me af of het wel bloed is. Je hebt de afgelopen 2 dagen niet gegeten wat rood was? Paprika, tomaat, tomatensaus, red velvet?
ReagerenFoto’s19 oktober 2022 om 09:04Nee, het is echt bloed. Op de foto is het helaas niet goed te zien. Ik heb het namelijk vaker.
ReagerenFoto’s19 oktober 2022 om 09:10Ohnee, ik ben normaal ook heel bang maar heb hier nooit iets achter gezocht. Ik heb het al een jaar, niet altijd bloed maar wel keutel achtige ontlasting… Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de huisarts.
ReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2022 om 19:29Dan moet je daarmee naar de huisarts gaan
ReagerenSana26 januari 2023 om 20:41En weet je al iets meer?
ReagerenInez13 mei 2024 om 22:48Hierbij mijn poep wie weet wat dit is
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2024 om 17:39Dat is poep en het lijkt erop dat je te weinig water drinkt en wat last van obstipatie hebt
ReagerenMichel18 februari 2026 om 16:21Pylori bacteria zelfde wat ik had
Reageren