- bolletje9 mei 2022 om 17:07
Bij mij is sinds kort een Lactose intolerantie vast gesteld. Bij mijn Boosterprik ben ik vreselijk ziek geworden. Of er een soort spul in m’n lichaam zat wat er uit moest. Mijn lichaam protesteerde vreselijk. Eergisteren heb ik een paar plakjes cake gegeten en weer kreeg ik dat gevoel en weer vreselijk ziek. Gespuugd om van de rest nog maar niet te spreken. Nu zaten er in de cake sporen van melk en noten. Nu is mijn vraag, kan je daar zo ontzettend ziek van worden?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2022 om 17:08Ja, dat kan
Reagerenbolletje9 mei 2022 om 18:27Dank je wel John voor je vlugge reactie. Ik maak me best zorgen.
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2022 om 19:53Geen zorgen maken maar wel goed opletten met wat je eet. Altijd goed op de etiketten kijken
ReagerenCarla29 juli 2024 om 18:35Heb lactose intolerantie
Nu is mijn vraag,ik koop lactosevrije producten,En als ik yoghurt of melk lactosevrij genomen heb dan word ik misselijk
En dan ga ik over mijn nek
Ik blijf een tijd misselijk en spugenDus vraag mij af hoe kom ik aan mijn melk producten
Hoop op advies ik weet het niet meer
Mvg carla
ReagerenSuus29 juli 2024 om 19:05@Carla
Bespreek dat eens met een diëtist, die kan samen met jou je dieet bekijken en adviseren wat wel en niet te eten en toch zorgen dat je geen tekorten krijgt.
Reageren