Constante drukkende en zeurende pijn maagstreek

Goedendag, begin maart kreeg ik na het avondeten een hevig drukkend gevoel in de maagstreek, nu bijna 5 maanden later zijn de klachten nog steeds aanwezig en wordt ik er onderhand moedeloos van.
    Ik heb ondertussen een echo, Ct scan, maagscopie en verschillende bloedtesten en medicatie gehad, maar alles komt schoon terug en er lijkt niets aan de hand te zijn.
    De klachten verdwijnen helaas niet en worden verergerd door het eten waardoor ik minder eet, ik ben ondertussen bijna 20 kilo kwijt en een beetje ten einde raad.
    De klachten zijn constante druk tussen navel en borstbeen, een continue opgezette buik, af en toe moeilijke ademhaling door de druk.
    Ik heb geen zuur, normale ontlasting en ben over het algemeen niet misselijk of minder eetlust.
    Ik loop bij een MDL arts die nu de laatste mogelijke testen aan het doen is, maar ik ben bang dat die hierna de handdoek in de ring gooit en het op psychosomatisch of PDS gaat gooien, dus alles wat ik aan hem voor kan leggen is mooi meegenomen.

Bvd

Reageer
Reageer op: Constante drukkende en zeurende pijn maagstreek
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief