Darmbloeding kind door naproxen

  • #1

    Hallo , mijn zoon heeft nu 4 maanden naproxen 500 Mg geslikt . 3 keer per week. Hij heeft nu al 2 weken diarree en heftige buikpijn. Ook bloed in de diarree. Morgen arts. Zou dit door de naproxen kunnen komen?

    Reactie
    #2

    Ik acht het niet onmogelijk

    Reactie
    #3

    waarom gebruikt hij de Naproxen?

    Reactie
    #4

    Hij voetbalt erg graag maar heeft last van de groeischijven in zijn hielen. Als hij dit medicijn neemt is dat minder.

    Reactie
    #5

    Hoe oud is je zoon? Wie heeft de Naproxen voorgeschreven?

    Reactie
    #6

    Hij is 14 jaar. De naproxen zijn wij zonder voorschrift gaan geven. Die was van mijn man. Zijn ontlasting is onderzocht en er kwam een verhoogde calprotectine waarde uit. Dat is wat ik weet. Alleen hij heeft zoveel buikpijn.

    Reactie
    #7

    Het kan dan op ontstekingen in de darm wijzen. 500 mg per keer is voor kinderen ook wel wat veel.
    Naproxen zou een oorzaak kunnen zijn.

    Reactie
    #8

    zou dit vanzelf over kunnen gaan?

    Reactie
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Dat is een vraag die ik zo helaas niet kan beantwoorden. Heeft hij voorheen nooit darmklachten gehad? Ook geen last van aambeien?

    Reactie
    #10

    nee nog nooit.

    Reactie
    #11

    Maar eens even afwachten dan...

    Reactie
    #12

    dank u

    Reactie
Reageer op: Darmbloeding kind door naproxen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief