- Anoniem16 maart 2014 om 08:04
Hoi. Ik ben nieuw hier. Maar ik had een vraag. Sinds ik 3 jr geleden gestopt ben met de pil,omdat wij graag zwanger willen worden is mijn menstruatiepijn heel erg geworden. Aleve feminax hielp minimaal. Toch de stap gezet om na de dokter te gaan ook omdat ik niet zwanger raakte. Hij heeft me naproxen voorgeschreven en dit heeft me idd wat geholpen. Nu vroeg ik mij af dat als je Naproxen hebt geslikt met je vorige menstruatie, dat je dat aan je volgende menstruatie merkt? Ik had het 2 dagen geleden al moeten zijn. Vandaag pas begonnen. En daarbij merk ik aan mijn buik dat ik mijn menstruatie krijg, maar nu haast geen buikpijn en het bloedverlies valt ook mee. Kennen jullie dit?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 09:29Dat ligt niet aan de Naproxen. Het is een pijnstiller, dus doet wel wat aan de pijn.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 11:38[color=#8800ff]Ja oke. Maar ik heb nu idd wel weer pijn. Maar teveel naproxen wil ik niet slikken ivm zwanger worden[/color]
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 12:03Je moet de Naproxen ook alleen maar gebruiken als je echt veel pijn hebt.
Reageren