- Jesmin30 maart 2020 om 16:25
Beste mensen,
Ik heb vannacht weer een soort aanv gehad of wat het dan ook is. 2 wekn geleden had ik precies hetzelfde ook rond dezelfde tijd. Dat is best apart.
Het begint dat ik niet in slaap kan komen dat ik heel erg paniekerig voel en benauwd, dan veel boeren en veel lucht in me darmen. Dan begin ik het koud te krijgen en ga ik rillen maar wel zweten. Ik krijg nog meer een opgejaagd gevoel, Me buik voelt ook onprettig. Vervolgens misselijk (gister iets minder misselijk dan de keer daarvoor toen was ik heel erg misselijk). Vervolgens moet ik kotseb en dan voel ik me wat beter.
Nu vraag ik me af waarom ik dit heb. Ik zat te twijfelen tussen een intolerantie, paniek of misschien toch een virus. Ik voel me verder wel oke behalve dan dat ik dus nu 2x dit heb gehad. Ik kots normaal nooit. Ik heb wel wat zeurige gevoel gehad bij de lymfeklier onder me kaak.
Ik had namelijk beide keren soortgelijk gegeten namelijk tomatensaus en witte wijn. Als ik alleen tomatensaus eet is er niets aan de hand. Ik drink maar 1 glas. Hiervoor had ik helemaal geen last van beide. Sinds het corona virus heb ik wel meer stress ook omdat ik zelf Brabantse familie heb.
Herkent iemand dit? Heeft iemand een idee?? ?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 maart 2020 om 16:31Als het een virus zou zijn, had je eer veel meer last moeten hebben. Het is toch de wijn die het doet. En stress kan dan een factor zijn.. Du: even geen wijn
Reageren