Zoeken Vraag het forum

Ervaringen botox bij fissuur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Willy

Ik heb sinds vorig jaar mei een chronische fissuur. Na 6 weken Diltiazem ging het niet over. Had echt 24 uur per dag pijn. Weer bij de dokter geweest en Macrogol gekregen en weer 6 weken smeren. Het werd een stuk beter maar ging wat op en neer. Uiteindelijk in augustus weer bij de dokter geweest en ze zei dat het dicht was. Het bleef af en toe nog wat trekken. Na een antibioticakuur diarree gekregen en toen is het weer opengegaan. Nu verwees de dokter me door voor een botox behandeling. Daar moest ik 6 weken op wachten. In oktober is op 2 plekken botox geprikt. Behandeling heel lomp gedaan, weer meer uitgescheurd en veel bloedverlies. In december werd de pijn minder en steeds minder bloedverlies. Vanaf januari een maand lang geen bloedverlies en steeds minder pijn. De botox begon uit te werken en het begon weer van vooraf aan. Nu 11 dagen geleden een fissurectomie gehad en opnieuw botox op meerdere plekken. Nu hebben ze goed kunnen kijken. Ik heb last van hypertonie dus de wond blijft openstaan en de kringspier is te zien. Ben nu doorverwezen voor bekkenbodem therapie en nog meer botox behandelingen in het verschiet. Ik heb nu echt heel veel pijn, na 10 dagen arcoxia nu op alleen nog paracetamol. Ik vind het allemaal best heftig. Ik probeer vertrouwen te houden maar vind het lastig mezelf steeds te herpakken.

Db

Hey iedereen,

God wat is het zo herkenbaar. Zoiets kleins dat zo vreselijke pijn veroorzaakt. Ik heb al maanden pijn en gebruik al maanden de zalf maar niks helpt. Geen enkele pijnstiller. Ik gebruik regelmatige warme zoutbaden. Maar ik ben geen enkel moment van de dag pijn vrij. Ik kan echt helemaal niks meer.
    Volgende stap is nu Botox of operatie maar heb er zo vreselijke schrik voor.

Weet iemand de gouden oplossing want ik word stilaan echt gek van de continue pijn en druk

Reageren
    Paulien

Heb je uiteindelijk de botox genomen?

Reageren
Reageer op: Ervaringen botox bij fissuur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.