Flatulentie door botox?

  • #1

    Bijna een jaar geleden heb ik een behandeling ondergaan die een wondje bij mijn anus sneller zou doen genezen. Ik had vaker last van aambeien in de darmen, bloed in de ontlasting en marisken bij de anus. De arts heeft er botox in gespoten voor snellere genezing. Maar sindsdien kan ik mijn winden niet meer ophouden, de arts zei dat dit ongeveer 3 maanden zou aanhouden, maar we zijn al 10 maanden verder en nog steeds lukt het niet. Ook heb ik voor mijn gevoel veel meer last van flatulentie en stinken mijn scheten ontzettend, het zijn er wel 50 per dag - als het er niet meer zijn . Ik schaam me natuurlijk dood als ik bij collega's of in de sportschool ben. Ik ben nog maar 25 jaar en voel me een oma. Ik probeer mijn spieren daar te trainen en op mijn voedsel te letten, niets helpt. Wat nu?? Kan de botox nog steeds niet uitgewerkt zijn? Heeft het misschien met mijn darmen te maken?

    Reactie
    #2

    Moeilijk om daar zo iets over te zeggen... Neem contact op met de arts

    Reactie
Reageer op: Flatulentie door botox?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief