- John25 maart 2019 om 21:10
Hi,
Ik krijg op 17 April botox in mijn kringspier om een fissuur beter te laten genezen. Dit gebeurd onder narcose en de dokter zei dat ze dan ook meteen kijkt of er meer zit of iets raars wat ze meteen zal weghalen.
Op 1 Juni ga ik op vakantie is dit een slim idee? Want de botox houd 3 maanden aan toch? Moet ik de botox behandeling verzetten tot na de vakantie? Of kan dit gewoon samen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 21:37Ik begrijp de vraag net helemaal…. de botox behandeling is op 17 april en de vakantie 1 juli… waar zit het probleem dan?
ReagerenJohn25 maart 2019 om 23:241 juni ga ik op vakantie. Omdat ik hoorde dat de botox 3 maanden blijft dus ook als ik op vakantie ben + door de botox kan je moeilijk de ontlasting ophouden etc dus daar zit ik mee.
en als ze de fissuur gaat schoonmaken (wat ik niet zeker weet) of het tegen die tijd (1 juni) wel weer dicht is anders zit ik de hele vakantie met helse pijn.
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 23:40Daar zit wel wel in. De werking van de botox injectie zal echter niet 3 maanden gelijk zijn. Als er iets anders zou worden gedaan, heb je inderdaad gelijk Dat kan dan wel vervelend zijn
ReagerenJohn26 maart 2019 om 00:50Oke dus over de botox hoef ik niet in te zitten met de vakantie? Moet dan alleen even bellen en navragen wat ze nog meer van plan is
ReagerenJohn (moderator)
26 maart 2019 om 10:32Ik verwacht niet dat de botox nog problemen gaat opleveren. Probleem zal alleen zijn, dat de arts je nu nog niet kan eggen wat ze dan eventueel gaat doen.
Reageren