- Sjaaltje1 juni 2024 om 12:01
Ontlasting wat erg glimt, is vett.
Krijg je echt plakkerig is vett diaree.
Verander je eet en drink patroonBen bang4 juni 2024 om 11:04Sinds moederdag heb ik in eens last van me ontlasting eerst diree en sinds een paar dagen wel weer iets harder ben al naar de dokter geweest en we hebben het ook in het lab laten testen , maar daar kwam niks naar voren kwa bacteriën, virussen , parasieten , enz , is niet op bloed getest hoorde ik gister toen ik meteen naar de dokter kon omdat ik zag dat me ontlasting nu groen was. En ik een speldenknop bobbeltje voelde in me anus op vingertop.diepte , voli de dokter voelde het niet raar aan en was niet echt zorg wekkends aan , nu dag later 4 juni ging ik naar het toilet en er kwam hele donkere ontlasting uit , maak me toch zorgen , heb wel een paar handjes blauwe bessen gegeten en vlierbessen sap en kersensap gedronken gisteren ,heb geen buikpijn of buikkrampen niet misselijk, of vermoeid wat kan het dan wezen ???
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2024 om 21:57“blauwe bessen gegeten en vlierbessen sap en kersensap” en dan vraag je je af waarom je ontlastging donker is??
ReagerenBob26 augustus 2024 om 09:27Is dit normale ontlasting,maak me erg zorgen
ReagerenMartine18 november 2024 om 10:26Ik heb al een aantal maanden geen normale ontlasting. Nu afgelopen weekend wel 40 keer ontlasting gehad. contants buikpijn
Reageren
Geen rood voedsel gegeten. Aantal maanden geleden konden ze niet met het darmonderzoek in de coecum komen verder onderzoek blijft nog uit. Op de foto konden ze niet zien wat het is.
Hele weekend zag het er zo uit.
Heb borstkanker gehad. Maak me best wel een beetje zorgen
Is dit bloed wat je ziet?
Alvast bedankt voor je antwoord. Grt MartineJohn (moderator)
18 november 2024 om 11:13@ Martine
Reageren
Ik zou het zo niet kunnen zeggenMartine18 november 2024 om 13:40Oeps dat snap ik dat je er niets over kan zeggen. Ik zie geen foto. Nog een keer proberen.
ReagerenMartine18 november 2024 om 13:45De foto was over de 1 mb. Nu kleiner gemaakt.
Reageren
Mijn laatse poging.Martine19 november 2024 om 12:47Ik weet dat je druk ben John. Maar zou je nog even naar mijn foto willen kijken?
Reageren
Bijvoorbaat Dank. Grt MartineBobbie21 december 2024 om 09:53Heb al heel lang buikpijn linkeronderbuik bang voor iets ernstigs huisarts zegt alle onderzoeken gehad niks aan de hand jaar geleden colonscopie gehad alles goed,4 maanden ct scan gehad ook alles goed,cea waarde 1.7ugl maar nog steeds pijn 3 zakjes macrogol per dag en nog moeilijk poepen en dan deze ontlasting.
ReagerenBobbie21 december 2024 om 09:55Krijg de foto er niet bij maar steeds klein beetje en 1cm breed
Reageren