Zoeken Vraag het forum

Is dit normale ontlasting?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sjaaltje

Ontlasting wat erg glimt, is vett.
    Krijg je echt plakkerig is vett diaree.
    Verander je eet en drink patroon

Ben bang

Sinds moederdag heb ik in eens last van me ontlasting eerst diree en sinds een paar dagen wel weer iets harder ben al naar de dokter geweest en we hebben het ook in het lab laten testen , maar daar kwam niks naar voren kwa bacteriën, virussen , parasieten , enz , is niet op bloed getest hoorde ik gister toen ik meteen naar de dokter kon omdat ik zag dat me ontlasting nu groen was. En ik een speldenknop bobbeltje voelde in me anus op vingertop.diepte , voli de dokter voelde het niet raar aan en was niet echt zorg wekkends aan , nu dag later 4 juni ging ik naar het toilet en er kwam hele donkere ontlasting uit , maak me toch zorgen , heb wel een paar handjes blauwe bessen gegeten en vlierbessen sap en kersensap gedronken gisteren ,heb geen buikpijn of buikkrampen niet misselijk, of vermoeid wat kan het dan wezen ???

Reageren
    John (moderator)

“blauwe bessen gegeten en vlierbessen sap en kersensap” en dan vraag je je af waarom je ontlastging donker is??

Reageren
    Bob

Is dit normale ontlasting,maak me erg zorgen

Reageren
    Martine

Ik heb al een aantal maanden geen normale ontlasting. Nu afgelopen weekend wel 40 keer ontlasting gehad. contants buikpijn
    Geen rood voedsel gegeten. Aantal maanden geleden konden ze niet met het darmonderzoek in de coecum komen verder onderzoek blijft nog uit. Op de foto konden ze niet zien wat het is.
    Hele weekend zag het er zo uit.
    Heb borstkanker gehad. Maak me best wel een beetje zorgen
    Is dit bloed wat je ziet?
    Alvast bedankt voor je antwoord. Grt Martine

Reageren
    John (moderator)

@ Martine
    Ik zou het zo niet kunnen zeggen

Reageren
    Martine

Oeps dat snap ik dat je er niets over kan zeggen. Ik zie geen foto. Nog een keer proberen.

Reageren
    Martine

De foto was over de 1 mb. Nu kleiner gemaakt.
    Mijn laatse poging.

Reageren
    Martine

Ik weet dat je druk ben John. Maar zou je nog even naar mijn foto willen kijken?
    Bijvoorbaat Dank. Grt Martine

Reageren
    Bobbie

Heb al heel lang buikpijn linkeronderbuik bang voor iets ernstigs huisarts zegt alle onderzoeken gehad niks aan de hand jaar geleden colonscopie gehad alles goed,4 maanden ct scan gehad ook alles goed,cea waarde 1.7ugl maar nog steeds pijn 3 zakjes macrogol per dag en nog moeilijk poepen en dan deze ontlasting.

Reageren
    Bobbie

Krijg de foto er niet bij maar steeds klein beetje en 1cm breed

Reageren
Reageer op: Is dit normale ontlasting?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.