Zoeken Vraag het forum

vraag hoe en wat aambeien

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • tosca

hallo,Hoe lang kan het duren voor dat aambeien slinken en verdwijnen?
    Moest weer terug komen bij de dokter maar geen tijd afgesproken.Hoe lang moet ik dit de tijd geven om met lidocaine vaseline te smeren.Heb het idee dat dit totaal niet helpt maar blijf trouw smeren al een week.Dan vraag ik me ook af wat gaat er naar die weken gebeuren als het niet weg is.Hoop geen operatie of zoiets.Kan je het niet gewoon laten zitten die handel.Heb er niet zoveel last van.Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Van lidocaine/vaseline creme gaat ze niet weg. Dat is alleen een licht verdovende creme. Vraag aan de huisarts een recept voor zinksulfaatvaseline creme

Reageren
    tosca

hallo,bedankt voor het antwoord.Waarom wordt dit dan voorgeschreven had ik beter sperti kunnen kopen.Had er vertrouwen in maar nu niet meer dan.Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die je aan je huisarts moet stellen..

Reageren
Reageer op: vraag hoe en wat aambeien
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.