- Anoniem9 juli 2018 om 10:25
Hallo allemaal
Sinds vrijdag avond heb ik een soort koeienvlaai ontlasting. Niet veel en niet waterdun.
Met veel buikkrampen, wat enorm pijn doet.
Zaterdagochtend was ik erg beroerd en bijna 3x overgegeven, maar doordat ik me zo beroerd voelde, heb ik het door geslikt. Die dag ook verschillende keren naar de wc geweest. Op een gegeven moment was de bruine kleur, groenig geworden. Nog steeds niet veel bij elke wc bezoek.
Sinds zondag is mijn ontlasting alleen nog maar en beetje slijm en echt heel weinig. Het gevoel dat ik een enorme boodschap moet neerleggen en dat er dan alleen maar paar stukjes slijm uitkomen, is erg irritant. En ook nog steeds de buikkramp. Ik drink voldoende en voel me wel wat slap.Ik heb een hele week Schiermonnikoog erop zitten. Sinds donderdag had ik wel buikpijn. Maar was de ontlasting normaal. Sinds vanmorgen 4 uur tot nu al zo’n 5 a 6 keer het toilet bezocht, met het gevoel een hele grote boodschap neer te leggen. Kwam er aldus allen nog slijm uit.
Wat kan dit zijn?! Ik maak mij zorgen, heb eigenlijk nooit last van mijn stoelgang.
Ben overigens een dame van 18 jaar.Groetjes.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 12:32Misschien heb je iets verkeerds gegeten….. of het is van de warmte
Reageren