- Nata8229 april 2018 om 15:14
Ik heb atrofische gastritis(maagslijmvlies ontsteking). Wie heeft het ook hier op forum?
5 reactiesReagerensara29 april 2018 om 21:14Ik niet, maar ik hoop uiteraard dat je reacties krijgt, vandaar deze comment. Veel sterkte.
ReagerenDesiré29 mei 2021 om 00:00Ik heb ook atrofische gastritis. Weet dit sinds een jaar. Krijg wekelijkse b12 injecties en heb momenteel ook nog last van ijzergebrek. Buiten vermoeid nog wat andere klachten momenteel, hopelijk gaat het snel wat beter.
ReagerenFrank17 maart 2025 om 11:56Sinds een week diagnose Atrofische Gastritis gekregen. Ik ben er erg van geschrokken..
Reageren
Behandeling met Pantoprazol 40mg
Vitamine B12 injectie krijg ik al om de 5 weken ivm diabetes type 1. Ferro tablet om de 3 dagen 200mg.
Uk heb ook last van bijtend gevoel in de slokdarm en moeilijk slikken. Heeft iemand daar ervaringen mee? Hoe lang duurt dat voor het wat beter wordt?.
Heeft iemand ervaringen met alcohol gebruik? Ik ben helemaal geen drankorgel maar een keer wat bier met een festival of zo zou toch wel fijn zijn . Wat zijn jullie ervaringen daarmee?Frank18 maart 2025 om 15:09Ik heb de diagnose sinds 2 weken…. hoe gaat het met u?
ReagerenPetra19 april 2026 om 12:53Ik heb hier ook last van vooral in de keel en oor heb geen helicobactwrie
Reageren