Zoeken Vraag het forum

Atrofische Gastritis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nata82

Ik heb atrofische gastritis(maagslijmvlies ontsteking). Wie heeft het ook hier op forum?

5 reacties
    Reageren
    sara

Ik niet, maar ik hoop uiteraard dat je reacties krijgt, vandaar deze comment. Veel sterkte.

Reageren
    Desiré

Ik heb ook atrofische gastritis. Weet dit sinds een jaar. Krijg wekelijkse b12 injecties en heb momenteel ook nog last van ijzergebrek. Buiten vermoeid nog wat andere klachten momenteel, hopelijk gaat het snel wat beter.

Reageren
    Frank

Sinds een week diagnose Atrofische Gastritis gekregen. Ik ben er erg van geschrokken..
    Behandeling met Pantoprazol 40mg
    Vitamine B12 injectie krijg ik al om de 5 weken ivm diabetes type 1. Ferro tablet om de 3 dagen 200mg.
    Uk heb ook last van bijtend gevoel in de slokdarm en moeilijk slikken. Heeft iemand daar ervaringen mee? Hoe lang duurt dat voor het wat beter wordt?.
    Heeft iemand ervaringen met alcohol gebruik? Ik ben helemaal geen drankorgel maar een keer wat bier met een festival of zo zou toch wel fijn zijn . Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Reageren
    Frank

Ik heb de diagnose sinds 2 weken…. hoe gaat het met u?

Reageren
    Petra

Ik heb hier ook last van vooral in de keel en oor heb geen helicobactwrie

Reageren
Reageer op: Atrofische Gastritis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.