Zoeken Vraag het forum

Buikpijn en misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diana

Ik heb nu al zo’n 4 weken last van vage buikpijn links in mijn buik (een soort steek) ook ben ik steeds heel misselijk maar niet dat soort misselijk dat je voelt alsof je moet overgeven. Ik ben hiermee naar de dokter gegaan en deze zegt dat dit gewoon verstopping is maar ik denk dit niet… Ik heb namelijk als 2 jaar lang klachten van misselijk zijn. Ook heb ik vaak een geel gekleurd oogwit (misschien heeft dit hier iets mee te maken?) Ik hoop heel erg dat iemand mij met dit kan helpen. Oh ja ik heb ook al iets van 4 weken bloed bij de ontlasting (niet erin maar alleen op het wc papiertje)

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het bloed kan door een aambei worden veroorzaakt. Heb je harde ontlasting? Moet je erg persen om te ontlasten ?

Reageren
    dorien

Dag

Ik heb ongeveer dezelfde klachten als hierboven, alleen niets met mijn ontlasting of ooglid.
    Ik heb laat van steken in mijn buik, vooral links en rechts onder en soms ook echt op mijn vagina zeg maar, zo waar het schaamhaar groeit, ook van die steken.
    Ook ben ik vaak misselijk, het begint al in de ochtend, als ik dan ontbijt is het minder maar het komt weer terug, als ik iets zwaar eet zoals mcdonals, spaghetti, uitgebreide maaltijd heb ik het ook, niet dat ik moet braken maar wel heel misselijk. Soms ook last van een opgeblazen gevoel, de laatste dagen weer vooral.

Soms denk ik dat al deze klachten te maken hebben met angst en stress, ik heb vaak last van paniek en paniekaanvallen.

Ik ben hier al meerdere keren mee naar de huisarts geweest, vorige week een bloedtest en echo laten nemen maar alles zag er normaal uit.
    Ik maak maandag opnieuw een afspraak want deze klachten heb ik al maanden en heb er echt genoeg van.
    Soms denk ik

Herkent iemand van jullie het en weten jullie wat het is of waar het te maken mee kan hebben?

Reageren
    dorien

oh ja, deze klachten heb ik grotendeels van de tijd maar niet altijd, soms dagen aan een stuk en dan weer wat dagen niet, soms weken,…

heel irritant en vervelend dus.

ik wil graag weten wat het is en waar er iets mis mee is en ik wordt alleen maar benieuwder doordat de dokters/echo/bloed niks vinden

Reageren
    dorien

iemand?

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen heel goed angst/stress gerelateerde klachten zijn. Dat zal ook de reden zijn dat er verder niets is gevonden bij onderzoeken.

Reageren
    dorien

bedankt John!

Reageren
    dorien

weet u ook wat ik hier tegen kan doen?
    Ik ga al naar een psycholoog om de stress/angst te verminderen maar de klachten blijven en wil er graag vanaf

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je dan toch met de psycholoog moeten bespreken.

Reageren
Reageer op: Buikpijn en misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.