Zoeken Vraag het forum

Buikpijn, misselijk & overgeven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Omdat ik het zat ben eigen doktertje te spelen op internet, probeer ik het op deze manier. De ziektes die je kunt hebben met deze symptomen zijn niet erg opbeurend. Hoop dat iemand zich herkent in mn klachten…

3,5 week geleden begon de misselijkheid en het overgeven. In het begin moest ik ook vaak lucht opboeren en had ik last van brandend maagzuur, dit is wel verminderd. Heb er vaak erge buikpijn (stekend, zeurend) bij, maar dit is niet constant. Vaak links in mn buik, maar nu ook regelmatig rechts. Ik eet voornamelijk eierkoeken e.d. omdat ik alleen zulke producten kan binnenhouden. Af en toe heb ik ook verhoging. Verder slaap ik heel veel. Bloedonderzoek was in orde en wacht nog op de uitslag van de foto. Van de dokter heb ik domperidom gekregen, maagzuurremmers, laxeermiddel en vezels voor mn darmen. Niets helpt..

Zijn er mensen die zich herkennen in deze klachten?

6 reacties
    Reageren
    TAM

Ik zou je toch willen adviseren niet op de zaken vooruit te lopen en het onderzoek af te wachten. Blijkbaar is er voor de behandelend arts reden aanvullend onderzoek te doen. Eerder al conclusies trekken zou onzorgvuldig zijn, en is niet goed mogelijk. Geduld dus.

Reageren
    lucien

Hallo

Ik heb dit ook, GRIEP er heerst griep, de ene braakt de andere niet, de een is aan de diaree de ander niet. Lang durig.

sterkte

Reageren
    Isabelle

hallo, ik kan je adviseren om veel te slapen en af en toe wat frisse lucht nemen. om uitdroging te voorkomen ook af en toe langzaam een glas water drinken en verder afwachten op het onderzoek

Reageren
    …shellsa..

ik heb sins 2 a 3 weken ook last van deze klachten ben alleen nog niet langs de dokter geweest.. hoge koorts heb ik alleen niet…

Reageren
    Anoniem

@Shelissa, kun je zwanger zijn?

Reageren
Reageer op: Buikpijn, misselijk & overgeven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.