- Deborah9 maart 2018 om 22:04
Hallo
Ik heb sinds gister avond hele erge steken links in me zij en die steek blijft continu
2 dagen geleden snachts moette overgeven en aan de diaree en nu weet ik dat een griepje erin zit deze dagen maar die steek kan er niet mee te maken hebben lijkt mij
In mijn zwangerschap had ik last van verstopte darmen maar dit voelt toch anders
2-1-2018 heb ik een keizersnee gehad en denk dat t misschien door t overgeven iets niet goed zit in mn buik ivm de keizersnee of kan dat niet en dat t allemaal alweer goed op zn plek zit en vast zit?
Zou het dan toch me darmen zijn? Als ik naar de wc moet dan komt er alleen veel lucht uit meer ook niet en de afgelopen 2 dagen 2 bananen gegeten en brinta en vandaag een tosti en lasanga dus echt veel eet ik ook niet van de pijn
Wat zou het kunne zijn ik word er gek van en ken maandag pas belle naar de huisarts3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 22:20Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek over te zeggen… Je zult het toch even moeten afwachten.. Of naar de huisartsenpost gaan
ReagerenDeborah9 maart 2018 om 22:44Daar vraag ik niet om, ik vraag me af wat t kan zijn en vind t een beetje dom dat je vergelijkbare reacties wil lezen en overal waar je kijkt diegene doorverwezen worden naar de huisarts dat snap ik zelf ook wel??
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 22:57Bij sommige klachten kun je gewoon niet zeggen wat er aan de hand zou kunnen zijn en dan is het logisch dat er naar de huisarts wordt verwezen. Die kan tenminste nog wat onderzoek doen.
Reageren