Zoeken Vraag het forum

Steken links zij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deborah

Hallo
    Ik heb sinds gister avond hele erge steken links in me zij en die steek blijft continu
    2 dagen geleden snachts moette overgeven en aan de diaree en nu weet ik dat een griepje erin zit deze dagen maar die steek kan er niet mee te maken hebben lijkt mij
    In mijn zwangerschap had ik last van verstopte darmen maar dit voelt toch anders
    2-1-2018 heb ik een keizersnee gehad en denk dat t misschien door t overgeven iets niet goed zit in mn buik ivm de keizersnee of kan dat niet en dat t allemaal alweer goed op zn plek zit en vast zit?
    Zou het dan toch me darmen zijn? Als ik naar de wc moet dan komt er alleen veel lucht uit meer ook niet en de afgelopen 2 dagen 2 bananen gegeten en brinta en vandaag een tosti en lasanga dus echt veel eet ik ook niet van de pijn
    Wat zou het kunne zijn ik word er gek van en ken maandag pas belle naar de huisarts

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek over te zeggen… Je zult het toch even moeten afwachten.. Of naar de huisartsenpost gaan

Reageren
    Deborah

Daar vraag ik niet om, ik vraag me af wat t kan zijn en vind t een beetje dom dat je vergelijkbare reacties wil lezen en overal waar je kijkt diegene doorverwezen worden naar de huisarts dat snap ik zelf ook wel??

Reageren
    John (moderator)

Bij sommige klachten kun je gewoon niet zeggen wat er aan de hand zou kunnen zijn en dan is het logisch dat er naar de huisarts wordt verwezen. Die kan tenminste nog wat onderzoek doen.

Reageren
Reageer op: Steken links zij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.