Zoeken Vraag het forum

Wakker geworden van pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisse

Hoi allemaal

Vannacht werd ik wakker van pijn in mijn maag(?) Of lever. Ik denk mijn maag, het zat hoog en tussen de onderkant van mn ribben. Ik was misselijk en had het snikheet. Ben na een poosje naar de WC gegaan en moest 2x braken maar er kwam niks uit. Vervolgens ben ik terug in bed gegaan en op mijn rug gaan liggen. Een paar keer diep in en uitgeademd en na een poosje viel ik in slaap.

Uiyeraard was ik in paniek want ik wordt nooit zomaar wakker! Ik heb die dag niks anders gegeten en ook niet gesport oid. Iemand enig idee wat dit kan zijn en of ik hier opvolging aan moet geven bij de HA??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zal toch je maag zijn geweest. Misschien toch iets verkeerds gegeten of slecht gevallen…. As je er geen last meer van hebt hoef je daar niet mee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Wakker geworden van pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.