- M23 januari 2018 om 21:17
Nu al 2 jaar last van erge maagpijn wat uitstraalt naar de rug. Ben al verschillende keren hiervoor bij de huisarts geweest maar die weet het ook niet precies en schrijft mij omeprazol voor. Dit werkt niet. De pijn houdt ongeveer 2 weken aan waarna het een paar maanden weg is en dan weer terug komt. Ik heb er op het moment ontzettend veel last van dat ik op de grond lig van de pijn. Ik kan volgende week pas terecht bij de huisarts maar zoek ondertussen iets wat die pijn wat minder erger maakt. Moet elke dag werken en hou dit zo niet vol.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 00:29En waarom kun je pas volgende week bij de huisarts terecht? Dat is niet normaal. Maak een afspraak en laat je niet afschepen door de assistente. Vraag een verwijzing voor de MDL-arts
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 00:29En waarom kun je pas volgende week bij de huisarts terecht? Dat is niet normaal. Maak een afspraak en laat je niet afschepen door de assistente. Vraag een verwijzing voor de MDL-arts
ReagerenJohn (moderator)
Reageren