- Bezige bij15 januari 2018 om 16:57
Hey
In najaar al eens een week of anderhalf gehad en weer weggetrokken. Nu weer anderhalve week. De spier ( denk bekkenbodemspier ) aan weer zijden van de anus staat gespannen en dik en pijnlijk het voelt binnenin echt als spierscheur of wonde. Anus jeukt brandt kriebelt binnenin. Kan moeilijk op
die kant zitten en drukken met de vingers doet pijn. Wat zou dit kunnen zijn? Inwendige aambeien? Als ik stoelgang “verzamel” onderin de darm doet het meer pijn en staat de boel gespannen. Of iets anders wat ik niet ken?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 januari 2018 om 17:21Wat bedoel je eigenlijk met: Als ik stoelgang “verzamel” onderin de darm?
ReagerenBezige bij15 januari 2018 om 17:29ja, ik bedoel als ik dringend moet en de darm vol zit en zit te drukken
ik voel ook een scherpe stekende pijn soms
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2018 om 17:32Dat zou een inwendige aambei kunnen zijn. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenBezig bijtje18 januari 2018 om 20:43Ben nr de dokter geweest ondertussen
Reageren
Inwendige aambeien zegt hij en heb suppos gehad
De verdikking die heel pijnlijk is en enorm dik was in mijn bil tot aan de anus is nu verkleind tot een erwtje
Enkel als ik nr de wc moet dan wordt het dikker
Erna is het weer weg. De dokter zegt dat het door de aambeien komt dat de spier zich opspant
Heeft er nog iemand dit ervaren? Ik maak mij nog steeds zorgen over die pijnlijke zwelling
Die overigens wel aan de kant van de aambeien zit.John (moderator)
18 januari 2018 om 20:47Ook dat kan van de aambei komen…
ReagerenBezige bij18 januari 2018 om 20:53serieus? Dat begrijp ik dus niet? Kan je me dat uitleggen?
ik had zelfs griepachtige gevoelens, geen koorts maar wel zowat warm en rillen en dan nog spierpijn enzo
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2018 om 20:59De klachten die je beschrijft kunnen ook door stress en angst veroorzaakt worden
ReagerenBezige bij18 januari 2018 om 22:20