- Yoni25 december 2017 om 01:58
Ik heb een raar geval in verband met mijn maag of mijn slokdarm. Zelf drink ik al zowieso zo goed als geen alcohol. Maar nu de feestdagen gekomen zijn durf ik wel eens een slokje te drinken. Nu, hiervoor heb ik al eens een geval gehad dat ik na het drinken van een cocktail, mijn maag en slokdarm alsmaar erger werd door heel de avond heen. Ik begon meer speeksel te maken, en mijn speeksel was heel waterig. Ook had ik een raar drukkend gevoel gelijkaardig aan het zuur, maar niet het brandend gevoel. Ik moet dan altijd diep hikken, en het doet pijn.
Nu vandaag het ik een klein glaasje gin met fruitsap gedronken en ik had het weer. Het blijkt dus dat het alleen maar komt als ik alcohol drink. Het enige wat helpt, is helemaal plat neerliggen, en dan gaat het stilaan over. Zoals ik al zei, iets heel raar. Heb er nog nooit iemand over horen praten of nog nooit iets over gelezen. Kan iemand mij helpen?
Groetjes
(Man)
(20 jaar)John (moderator)
25 december 2017 om 08:17Schijnbaar kan j maag niet tegen sterke drank. Je maagslijmvlies kan gevoelig zijn.
Reageren