- Hans5 december 2017 om 09:42
Hi heren ik heb een dringende vraag aan jullie.
Ik heb al een paar dagen last van misselijkheid door maagzuur en diarree meerdere malen per dag.ik voel me ook best duizelig en mijn buik knort en doet pijn.
Mijn diarree ontlasting lijkt wel op de tonijn dat ik gegeten had.
Ik heb zaterdag avond tonijn gegeten uit blik (rond 21:30 )
Ik hoor graag van jullie!
9 reactiesReagerenHans5 december 2017 om 09:44John (moderator)
5 december 2017 om 10:37Het is mogelijk dat de tonijn uit bik niet goed is gevallen. Als je koorts hebt , dan zou het een voedselvergiftiging kunnen zijn. Als de klachten blijven aanhouden, ga dan even naar de huisarts.
ReagerenHans5 december 2017 om 10:53Hi Tandor , ik heb eigenlijk alles symtonen dat je hebt bij buikgriep , dus wellicht is dat het dan wel.
Misselijkheid,duizelig,diarree,maagzuur.
ReagerenHans5 december 2017 om 10:54Hi Tandor ,
Heb verder geen koorts gelukkig, heb wel af en toe koude rillingen door heel mijn lijf alsof het ineens heel koud is.
gr
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2017 om 10:55dat zou ook heel goed kunnen
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2017 om 11:03De buikgriep zou zeker kunnen. Ze heerst volop
ReagerenHans5 december 2017 om 11:06Tandor is de buikgriep dan een voorkomende griep die in deze tijd van de winter bij veel mensen overkomt?
Heb er nu 2.5 dag last van na het douche begon het met een steek gevoel in me rechteroog.
Hoor het graag!
Groetjes,Hans
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2017 om 11:08zoals ik als ik al schreef: De buikgriep heerst volop
Reagerenrenzo2 juli 2018 om 15:07ik ben 12 jaar oud en ik heb last van misslijkheid en heb veel last van diarree want het lijkt bijna gewoon op water en ik moet vaak overgeven
Reageren