Zoeken Vraag het forum

Ik laat bijna nooit Scheten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Baller

Hallo het lijkt wel of mijn darmen stilstaan al moet ik wel gewoon poepen maar in de vorm van dat ik nooit bijna een scheet meer hoef te laten of iets in die richting .. ook zie ik altijd in de poep wat ik gegeten heb .. alsof het niet verteerd ofzo ?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze staan niet til anders kon je natuurlijk niet poepen. Misschien moet je wat rustiger eten en beter kauwen.

Reageren
    Baller

Ik beweeg al 6 jaar niet meer ik heb toen een moeilijke tijd gehad en toen uitkering gekregen heb eingelijk ook niet gezond geleefd al die jaren en niet gesport en veel gerookt is dit gevaarlijk voor de darm of kan ik het nu nog goed maken door te sporten

Reageren
    Baller

Me darmen doen ook pijn en in onderrug

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het goed zijn als je sporten toch maar weer ging oppakken en dan natuurlijk gezonder gaan eten.

Reageren
    its me

dat zijn dan volgensmij je nieren die pijn doen?!?

Reageren
    Anoniem

ik laat letterlijk nooit scheten. De laatste keer was 10 jaar geleden. Is dit erg?

Reageren
Reageer op: Ik laat bijna nooit Scheten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.