Zoeken Vraag het forum

Moet ik bezorgd zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik slik nu een dubbele kuur tegen een maagbacterie genaamd Pantopac. Momenteel 9 dagen later voel ik mij in combinatie met wat voeding supplementen wat beter maar ik heb wel vreet buien af en toe. Het gekke is ik kom niks aan.. Ik ben 3 weken geleden gestopt met een crash dieet en was 5 kilo kwijt. In principe zou ik dus wel wat kilo’s aan moeten komen maar helemaal niks. Waar maak je je druk om denk je dan maar ik ben wel beetje bezorgd in de zin is het door de antibiotica of iets anders zoals lekkende darm of toch die maagbacterie die nog steeds aanwezig is of iets anders? Ik verlies geen gewicht heb me een week lang gewogen en blijf hangen met een verschil van 500 gram. In de bijsluiter staat bij onbedoeld gewicht verlies de ha raadplegen maar dat heb ik nou ook weer niet dat hangen in gewicht baart me alleen een beetje zorgen..  Ik at hiervoor een weekendje ongezond en er zat makkelijk een kilo aan alleen nu helemaal niet.

Iemand ervaringen hiermee?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan door de maagbacterie komen. Gewoon nog even geduld hebben.

Reageren
    Anoniem

Tandor bedankt maar zou die maagbacterie dan toch nog aanwezig zijn? Ik bedoel ik ben 10 dagen aan de antibiotica je zal toch haast denken dat het dan wel weg moet zijn.?

Ik woog gisteren ochtend 85 kilo en vandaag woon ik 84.3 het wisselt continu af

Reageren
    John (moderator)

Di bacterie gaat echt niet in 10 dagen weg……Het is nogal een hardnekkige

Reageren
    Anoniem

ok snap ik wel ik heb het geleden inderdaad maar wat is dan het nut van de antibiotica als het niet door deze zware kuur gedood wordt en wanneer kan ik na de kuur weer checken of het weg is?

Reageren
    John (moderator)

Laat de antibiotica eerst maar eens haar werk doen. Dan verder kijken

Reageren
Reageer op: Moet ik bezorgd zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.