Zoeken Vraag het forum

Bewegende buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Geheim

Hallo.
    Sinds een week is mijn buikbwegelijk.onder de douche zie je golfbewegingen. En met lopen zie je het bewegen. Nu tikte in met mijn vinger tegen mijn buik. En daar zag je een bobbel naar boven komen. Ik ben op vakantie. En ben ook aangekomen alleen bij mijn buik. Het lijkt ook op geblazen. Nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb een test gedaan die is negatief. En heb gezegd dat het mijn darmen kunnen zijn. Ik twijfel zou ik een echo in het buitenland laten maken of zijn het inderdaad mijn darmen?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Denk je niet dat je zou kunnen wachten totdat je terug bent? Het lijkt er toch op dat het je darmen zijn

Reageren
    Anoniem

Ik ben niet zwanger maar ik heb nu iets van een week een bewegende buik en ik denk dat het mijn darmen zijn

Weet iemand wat dit is

Reageren
    Merie

hoi ik had dat ook laats ik dacht dat ik ook zwanger was maar ik ging gelijk een test doen en het was negatief dus ik ben niet zwanger dus ik ging de volgende week naar de dokter en de dokter zij dat het bewegende darmen was

dus nu weet je het

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen inderdaad je darmen zijn. Als je er last van blijft houden ga dan naar de dokter

Reageren
Reageer op: Bewegende buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.