- Geheim21 augustus 2017 om 17:57
Hallo.
Sinds een week is mijn buikbwegelijk.onder de douche zie je golfbewegingen. En met lopen zie je het bewegen. Nu tikte in met mijn vinger tegen mijn buik. En daar zag je een bobbel naar boven komen. Ik ben op vakantie. En ben ook aangekomen alleen bij mijn buik. Het lijkt ook op geblazen. Nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb een test gedaan die is negatief. En heb gezegd dat het mijn darmen kunnen zijn. Ik twijfel zou ik een echo in het buitenland laten maken of zijn het inderdaad mijn darmen?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2017 om 20:04Denk je niet dat je zou kunnen wachten totdat je terug bent? Het lijkt er toch op dat het je darmen zijn
ReagerenAnoniem7 januari 2018 om 02:37Ik ben niet zwanger maar ik heb nu iets van een week een bewegende buik en ik denk dat het mijn darmen zijn
Weet iemand wat dit is
ReagerenMerie7 januari 2018 om 02:43hoi ik had dat ook laats ik dacht dat ik ook zwanger was maar ik ging gelijk een test doen en het was negatief dus ik ben niet zwanger dus ik ging de volgende week naar de dokter en de dokter zij dat het bewegende darmen was
dus nu weet je het
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 11:41Het kunnen inderdaad je darmen zijn. Als je er last van blijft houden ga dan naar de dokter
Reageren