- Donmedaris26 juli 2017 om 17:01
hallo ik heb sinds maandagavond buikkrampen. Het meest in het midden en links onder van de buik.
ik ben HEEL erg bang voor een blindedarmonsteking.
vandaag naar de huisarts gegaan en die zei dat de blindedarm rustig was En deed die test door op mijn blinde darm te drukken maar ik voelde niks.
ik kan ook alles doen voetballen etc
maar heb wel krampen
met ontlasting gaat het goed gisteren en vandaag gedaan.
heb ook pilletjes gekregen van de huisarts
maar alsnog ben ik HEEL bang voor een blindedarmonsteking 🙁
ik ben trouwens 16
18 reactiesReagerenDommedaris26 juli 2017 om 17:59Iemand enig idee? 🙁
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2017 om 19:37Je hebt geen enkele klacht die iets met een blindedarmontsteking te maken heeft. Bovendien heeft de huisarts je onderzocht.
ReagerenDommedaris26 juli 2017 om 23:02toch maak ik me zorgen dat de krampen in 1x naar de rechteronderkant gaat schieten
want je kan toch geen krampen hebben zonder diaree of overgeven? :((((
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2017 om 23:46Tuurlijk kan dat.. Je merkt het toch bij jezelf dat het kan?
ReagerenAnoniem27 juli 2017 om 11:36de krampen kunnen ook ontstaan door stress! Als alles verder mogelijk is om te doen en je ontlasting ook gewoon regelmatig is en dit niet op diarree overgaat, denk ik dat het wel goed zit. Je kunt ook nog nagaan of je geen blaasontsteking hebt en misschien wel (vroegtijdig) kramp door een opkomende menstruatie (ik weet alleen niet of je een meisje bent of niet).
ReagerenDommedaris27 juli 2017 om 13:03Dommedaris27 juli 2017 om 16:02Ik heb geen steken rechtsonder
Maar mijn buik is hard rechtsonder en waar ik de meeste krampen heb/had linksonder en erboven is het niet hardt
ReagerenDommedaris27 juli 2017 om 20:19John (moderator)
27 juli 2017 om 20:30Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven.
ReagerenDommedaris27 juli 2017 om 22:02ik ga dalijk Spoedeisendehulp om blinedarmontsteking uittesluiten
ik ben DOODS bang :(((((
plz god help me en laat me niet hoeven opereren plzz god
ReagerenTalleke198127 juli 2017 om 22:09Hoi,
Misschien moet je eens met je huisarts praten over je angsten. Want persoonlijk denk ik, mede ook omdat de huisarts je onderzocht heeft en geen blinde darm ontsteking geconcludeerd heeft, je bang bent terwijl er, lichamelijk niets aan de hand is.
Ik wens je heel veel wijsheid toe.
ReagerenDommedaris28 juli 2017 om 00:09ik ben geweest het is 100% geen blindedarmontsteking
maat er was wel beetje bloed in de urine
nu maak ik me daar zorgen om morgenvroeg bij huisarts weer afgeven
kan dat ernstig zijn bloed in de urine en buikkrampen
ReagerenJohn (moderator)
28 juli 2017 om 00:14Het zou een urineweginfectie kunnen zijn
ReagerenDommedaris28 juli 2017 om 10:38net weer plas gecheckt zat er geen bloed in maar was ook geen urineweginfectie…. 🙁
nu ben ik nog banger voor wat ik heb
om 11:30 maar weer terug naar huisarts pfff
wie kan me helpen 🙁
Reageren