- Lisa7 april 2017 om 19:58
Hoi,
ik had even een paar kleine steekjes rond mijn navel vandaag rond 12.00. Viel bijna niet op maar merkte het toch, hierna ook geen last meer van gehad.
toen ik naar de auto liep van het werk voelde het vreemd rechts onderin mijn buik, niet echt pijn maar een vreemd gevoel alsof er iets “verkeerd zat”. Geen pijn meer aan gehad verder. Nu ben ik er telkens op aan het letten en buik aanspannen en opzettelijk hoesten en doen om dat ik bang ben voor blindedarm ontsteking. (Een vriendin had dit vorig jaar acuut en is kantjeboord geopereerd met spoed en dit was schrikken en een heel drama..) vandaar mijn angst. Heb er nu totaal geen last van behalve dat ik steeds mn buik zit aan te spannen enzo :p geen pijn.
waar moet ik op letten en wat zijn de duidelijkste symptomen van bdo?
groet
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 april 2017 om 20:31Je klachten lijken in ieder geval niet op een blinde darmontsteking. Bij een blinde darmontsteking ontstaat er hevige pijn rechtsonder in je buik.
Nu ben ik er telkens op aan het letten en buik aanspannen en opzettelijk hoesten en doen hier moet je natuurlijk wel mee stoppen. Heeft sowieso gen zin, en je kunt er klachten aan de buikspier van krijgen
Reageren