- Onbekend14 juli 2017 om 00:43
Hallo mensen , ik heb al een tijdje aambeien maar dit is echt erg om te zien ben 16 jaar en heb zulke erge aambeien , ik maak me echt altijd zorgen en raak in paniek
hier de link van mijn aambeien (niet leuk om te kijken maarja)
http://prntscr.com/fveww0 , in deze link staat foto van mijn aambeien echt schrikken ik weet niet wat ik moet doen ik wil geen operatie
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juli 2017 om 00:57Hier moet je in ieder geval mee naar de huisarts. Doe kan een speciale zalf voorschrijven om ze te behandelen
ReagerenOnbekend14 juli 2017 om 01:09helpt dat zalf en hoelang duurt het met het gebruik voordat me aambeien weer normaal worden ? en wat voor zalf is het ,
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2017 om 09:18Doorgaans werkt die zalf wel. Na 1-2 weken zou dat dan toch al een stuk verbeterd moeten zijn. Er zijn verschillende zalven die de huisarts kan voorschrijven. Jij moet in de tussentijd zorgen dat je ontlasting zacht is en blijft zodat je niet onnodig hoeft te persen met poepen. Dus dagelijks groenten en fruit eten, zorgen voor voldoende voedingsvezels en minimaal 1,5 liter water per dag drinken
Reageren