- Tara10 juni 2017 om 22:25
Ik zal bij het begin beginnen: ik was samen met 2 anderen op het strand aan het volleyballen. Ik maakte een verkeerde draai en hoorde iets knappen. Sinds dit moment heb ik rechts onder in mijn buik pijn. Na dit ben ik in anderhalf week van 55 kg naar 42 kg afgevallen, hier kwam ik achter omdat ik me flauw ging voelen. Ik kreeg na een maand bijna geen hap door mn keel heen omdat ik niets meer binnen kon hoiden en verzwakte heel erg. Ik ben hiermee naar een mdl arts geweest. Eerst kreeg ik duspital retard medicatie voor spastische darmen. Dit nadat ik moest bloedprikken en zonder dat de uitslag er was enz. Ik heb vanaf de 1e moment aangegeven dat het iets anders is. Dit omdat mn zusje spastische darmen heeft en moet oppassen met bepaalde producten ik daar en tegen kan alles eten. Ik heb toen erna een darmonderzoek gehad die ik meegekregen heb omdat de medicatie niet werkte. Hierna heb ik een week veel pijn gehad. Een week na dit kreeg ik te horen dat ik een bacteriele overgroei had in de dunne darm. Hiervoor heb ik een antibiotica kuur gehad van 8 dagen 100 mg per dag. Sindsdien komt de misselijkheid erbij. Na deze kuur moest ik terug komen voor een gesprek. Ik kreeg heel duidelijk te horen zoek het maar uit in een natuurwinkel ik help je niet meer verder. Dit vond ik erg beledigend, omdat ik aangaf dat ik nog steeds pijn had en erg misselijk was van het wakker worden tot aan het slapen. Ik heb probotica geprobeerd en voelde me ietsje beter tot ik per ongeluk zwanger raakte. Halverwege mn zwangerschap kreeg ik te horen dat ik pap3a had en behandeld moest worden. Ik heb tijdens mn zwangerschap medicatie gehad voor mn misselijkheid omdat ik niets binnen kon houden. Na de bevalling is er een onderzoek geweest en kreeg ik te horen dat in januari/februari geholpen zou worden. In december kreeg ik te horen dat ik geholpen moest worden omdat het ernstig was dit is gebeurd. Ze hebben de actieve delen weggebrand en geschraapt. Het ging een paar weke