- Saskia14 mei 2017 om 10:04
Ik (44 jaar) heb sinds vorige week dat mijn ontlasting sterk veranderd is. Iedere ochtend ga ik voor de grote boodschap naar wc. Nu is dat smorgens na het eten en savonds na het eten vooral. Maar het lijkt wel diarree, zo dun is het ineens. In het begin met veel slijm nu is dat minder. Maar het wordt niet meer harder. Ook is het heel weinig. Ik eet normaal. Voel me ook niet misselijk of ziek ofzo. Is het nu wijs om al naar een arts te gaan of moet ik nog even afwachten? En wat zou het kunnen zijn?
Oja vanaf de 2e dag na verandering wel een antibioticakuur gehad voor blaasontsteking. Kuur was 5 dagen. Nu 2,5 dagen niet meer gehad dus. Kan die zo lang na werken nog? Maar aan de andere kant begon de verandering al voor dat ik de kuur startte…
Dank voor u antwoord, Saskia
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2017 om 10:32Als het al zo was voor de kuur, heeft die daar niets mee te maken. Je bent ook niet anders gaan eten/drinken?
ReagerenSaskia14 mei 2017 om 11:50nee niets anders dan anders. Heb een normaal voedingspatroon. 3 x daags maaltijd en 3 à 4 tussendoortjes.
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2017 om 11:56Als de klachten aanhouden, is het goed om even naar de huisarts te gaan
Reageren