Zoeken Vraag het forum

slokdarm onderzoek onder narcose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vraagje, Ik heb vorig jaar een maag onderzoek gehad zonder verdoving. Ik raakte zo erg in paniek toen de slang erin zat dat ik begon te trappen en ik wou bijna de slang zelf verwijderen, Het deet geen pijn, Maar had het gevoel dat ik stikte, Heb er naderhand een trauma aan over gehouden, Zo erg dat als iemand er al over sprak ik bang werd, Nu bijna een jaar verder, Heb ik pijn met slikken, En heb ik een behoorlijk bijtende slokdarm ook met gapen doet het verschrikkelijk veel pijn, Ik weet nu al dat ik een slokdarm onderzoek moet doen, En ik neem aan dat dat hetzelfde gaat als een maag onderzoek, Maar ik gaat echt niet meer liggen. Tenzij ik onder volledige narcose ben, Ik weet niet of zoiets nog gedaan word? Ik heb ook gehoort dat er een ander onderzoek is, Dat je contrast moet drinken en dat ze dan fotos maken, Kunnen ze daar ook een ontsteking op zien? Of een vernauwing?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het onderzoek van je slokdarm gaat toch iets anders dan een maagonderzoek. Het slangetje is vooral dunner. Maar een volledige narcose zul je daar niet voor krijgen. Een roesje kan wel… Of het op een andere manier te onderzoeken is moet je met de MDL arts bespreken

Reageren
Reageer op: slokdarm onderzoek onder narcose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.