Zoeken Vraag het forum

Al 1 jaar elke dag buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Raffaella

Hey lieve mensen,
    Ik word een beetje wanhopig dus vandaar mijn vraag een maand na mijn bevalling is de buikpijn begonnen het zat eigenlijk alleen maar in mijn “maagkuiltje” drukkend gevoel continu en soms brandend. Ik heb er eigenlijk een paar maanden mee gelopen tot dat ik naar het ziekenhuis ging, daar heb ik een echo gehad en daar waren galstenen te zien maar mijn galblaas was niet ontstoken maar er werd toch besloten om die er uit te halen 1 dec 2016 dat drukkende gevoel is weggegaan maar heb er andere buikpijn voor terug gekregen het zit nu links boven en soms in het midden het is de ene keer drukkend dan zeurend dat brandend elke dag is het anders maar het blijft altijd links en in het midden van mijn bovenbuik, ik heb verschillende onderzoeken gehad echo’s maagonderzoeken ct scan bloed onderzoek en alles was goed er kwam niks uit. Nu vind ik dit echt heel raar want waarom heb ik dan elke dag zoveel last het belemmerd mijn leven echt gigantisch en ik weet niet meer wat ik moet doen! Met eten merk ik geen verschil het is wr gewoon altijd en elke dag anders maar wel op die plekken. Ik moet nog wel even zeggen dat de helio bactor polrie is gevonden waar ik nog een antibiotica kuur voor heb gehad dat was voor kijn9mijn operatie maar dit maakte geen verschil. Help wat kan dit zijn?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou toch van de helicobacter kunnen zijn. Een kuur is niet altijd een garantie dat de bacterie dan ook helemaal weg is.

Reageren
    Raffaella

Kan deze bacterie die klachten geven? Ik lees overal op internet dT het vaak geen klachten geeft

Reageren
    John (moderator)

“vaak”    is niet altijd!

Reageren
    Neros

Hey Raffaella mijn gal is ook verwijderd omdat ik galstenen had. Ik heb juist de zelfde pijn ook aan mijn linker kant ze hebben verschillende onderzoeke gedaan vinden niks. Ik ben ook snel moe en precies geen lust meer in niets . Da pijn zit constant in mijn hoofd van wat kan dat toch zijn.

Reageren
Reageer op: Al 1 jaar elke dag buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.