- anoniem5 maart 2017 om 15:10
hallo
ik heb sinds een paar dagen hele rare klachten
-misselijk
-gevoel dat mijn keel dicht word geknepen of dicht gedrukt word
-geen eetlust
-lusteloos
-beetje brandend gevoel boven buik en slokdarm
-veel boeren
-gevoel dat er iets in mijn slokdarm zit
-als ik druk zet krijg ik een brandend gevoel in mijn boven buik en word ik heel misselijk ( ook als ik bijv. lach of huil )
-ontzettend moe en nergens zin in
ik word hier erg bang van en ik denk de hele tijd dat er iets ergs is, weet iemand wat dit kan zijn?9 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 15:18Heb je veel stress of spanningen?
Doe eens de test op: Â Â http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reagerenanoniem5 maart 2017 om 15:23ik heb een angst stoornis maar ik heb niet het idee dat het daardoor komt ik ben ontzettend veel afgevallen 5 kilo omdat ik niks eet omdat ik misselijk ben en geen eetlust heb en dat drukkende gevoel heb. als ik eet zit ik heel snel vol maar ik heb het idee dat dit echt iets is en niet door mijn angst stoornis komt
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 15:28Daar ben ik dan toch niet zo zeker van…het zijn toch klachten die daardoor veroorzaakt kunnen worden op den duur. Â Ga met de klachten naar de huisarts
Reagerenanoniem5 maart 2017 om 15:34ik heb al een half jaar last van mijn angst stoornis en ik heb heel erg vaak paniek aanvallen, kun je echt zulke heftige lichamelijke klachten krijgen door je geest?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 15:46Ja hoor. Â Maar volgens mij heb je ook nog en ander topic over hetzelfde probleem. Het heeft niet zo veel zin om dat dubbel te doen…
Reagerenanoniem6 maart 2017 om 09:47hallo,
ik werd vanmorgen wakker met een brandend gevoel in mijn buik, ik kreeg heel erge diarree de kleur was gewoon licht bruin(sorry voor de vieze praat). ik moest net bloedprikken en nu moet ik op mijn uitslag wachten, mijn moeder heeft de ziekte van crohn ik ben heel erg bang dat ik dat ook heb.
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 10:31Eerst maar eens de uitslag afwachten voordat je druk gaat maken over van alles en nog wat.
Reagerenanoniem7 maart 2017 om 12:12ik heb vandaag de uitslag gekregen en alles was goed nu denken ze dat ik giardia of een ander parasiet heb of een bacterie in mijn maag, ik moet nu ontlasting van 3 dagen geven en daar op wachten.
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 12:30Dan maar eens even afwachten.
Reageren