- anoniem2 maart 2017 om 17:47
hallo,
ik ben al een paar weken heel erg misselijk elke dag, ik letten hier niet echt op maar nu krijg ik ook andere symptomen zoals: en drukkend gevoel onder en op me maag, me maag kan alleen rommelen als ik mijn buik naar voren druk, duizeligheid, ik heb ook een soort deuk onder mijn maag voel wel, zere ribben als ik ze aanraak bij maag, veel boeren, opgeblazen gevoel in maag, vaak het idee dat ik moet overgeven, grieperig gevoel, het gevoel alsof iemand de hele tijd onder mijn maag zit te drukken en alles naar boven duwt, geen eetlust, het gevoel alsof mijn eten in mijn slokdarm zit, en aan mijn linker zijkant het ik het gevoel dat iemand in mijn zij en ribben zit te duwen ook doet het op mijn ribben zeer. ik weet niet wat ik moet doen of wat dit is, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2017 om 18:30Moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
Reagerenanoniem2 maart 2017 om 19:56ik ben namelijk heel bang dat ik een knoop in mijn darmen heb of zo
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2017 om 20:11Dat is toch niet erg waarschijnlijk. Dan zou je toch echt wel heel andere problemen hebben
ReagerenAnoniem25 november 2017 om 15:05Goedemiddag
Ik ben nu al iets meer dan een week misselijk en een drukkend gevoel iets boven me blaas.en mijn maag ook .wat kan dat zijn .?? Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 15:22Moeilijk om daar zo zender enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren