- Anoniem1 januari 2015 om 22:58
Hallo,
Ik heb even een vraagje!
Ik heb nu ongeveer een maand lang last van op boeren en een drukkend gevoel op mijn maag. Waardoor ik een misselijk gevoel krijgt. Dit houd steeds ongeveer een uur aan en komt vaker op de dag voor.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Ben niet echt van de dokters! Heb vorig jaar ook al in het ziekenhuis gelegen door mijn acute blindendarmontsteking!Groetjes
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 23:09Lijkt erop dat je een probleempje met je maag hebt. Een geïrriteerd maagslijmvlies bijvoorbeeld.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts.Anoniem2 januari 2015 om 13:30Gaat dit vanzelf over? Want heb geen zin om een maag onderzoek te krijen! Dat ze met een buisje in mijn keel gaan!
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 14:48je krijgt niet meteen een maagonderzoek. De huisarts kan je er iets tegen voorschrijven.
Reagerenkarin25 september 2017 om 09:58ik heb al sinds enige tijd druk op mijn maag en lichte kramp en vaak opgeblazen buik. Ik ben al naar de dokter geweest en slik 2x per dag omeprazol 20mg. Heeft u tips?
mvg karin
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2017 om 10:02Als de klachten ondanks de omeprazol blijven aanhouden, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL-arts
Reageren