Zoeken Vraag het forum

drukkend gevoel links onder ribben en heel misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hoi

ik heb nu al ongeveer 2 weken een drukkend gevoel onder mijn ribben links en het loopt door tot iets boven mijn navel een soort lijn loopt er het staat ook wat meer naar beneden een beetje een kuil deuk achtig, ook heb ik het gevoel alsof er iets zit het voelt ook hard aan vooral boven mijn navel, verder ben ik heel erg misselijk heb ik geen eetlust en moet ik heel veel boeren. de ribben aan linkerkant onderaan doen ook zeer als ik ze aan raak vooral aan die rand. ik weet niet of die ribben en me darmen met elkaar te maken hebben. als ik mijn buik naar voren duw dat doet het een beetje zeer en word ik nog misselijker, ook heb ik wel is het gevoel dat er iets in mijn slokdarm zit niet echt brandend maag zuur maar wel dat er iets zit, mijn buik rommelt ook de hele dag door vooral als ik me buik naar voren duw. wat is dit?

groetjes

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het door je maag veroorzaakt worden. Ga met de klachten naar de huisarst

Reageren
    anoniem

het begint niet onder mijn borst been het begint echt links naast de onderste 2 ribben en loopt het schuin door naar mijn navel dus ik denk zelf dat het iets met mijn darmen te maken heeft maar ik weet niet wat ik was laatst bij de ha geweest en hij zei dat het pds is maar dat betwijfel ik of zijn dit klachten die daar echt bij horen?

Reageren
    John (moderator)

dat zou dan heel goed kunnen. De klachten passen daar wel bij

Reageren
    anoniem

ik heb ook dat als ik links onder mijn borst been druk dat ik dan een steek krijg in mijn slokdarm hoort dit er ook bij

Reageren
    John (moderator)

Ja want dan druk je op je slokdarm. Moet je ook niet doen. Nergens goed voor

Reageren
Reageer op: drukkend gevoel links onder ribben en heel misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.