Zoeken Vraag het forum

Ten einde raad..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melissa

Ik ben ten einde raad.. Hopelijk kan iemand mij hier helpen of iig tips geven..

Heb nu 3 jaar last van me darmen. Veel buikpijn, krampen etc. In het ziekenhuis is toen PDS vastgesteld ( lekker makkelijk, zonder onderzoeken of iets ). Alleen heb ik toch het gevoel dat er meer aan de hand is. Ik eet/drink nu zeker een half jaar Lactosevrij. In het begin hielp het zeker, nu ook wel ( want als ik iets eet/drink met lactose zit ik op de wc ). Alleen de klachten blijven, het lijkt wel of het alleen maar erger word. Ik eet bijna geen gluten. Eet eigenlijk heel gezond en eet zelfs veel biologisch. Helaas weet ik niet waar het aan kan liggen. Ik kan niet normaal de deur uit zonder Imodium..

Ook ben ik heel erg moe en slaap slecht..

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen die dezelfde klachten heeft ( of heeft gehad ) en wat ik het beste kan doen. ( welke onderzoeken etc. )

1 reactie
    Reageren
Reageer op: Ten einde raad..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.