- Masonnetje29 januari 2017 om 01:56
Hi ik ben Mason, 16 jaar.
Het verhaal begon 3 jaar geleden, ik was moe, duizelig en misselijk en ik had zoveel pijn linksonder in mijn buik. Heel ziekenhuis onderzoek gehad waar niks uitkwam, daarna naar een fysiotherapeut doorverwezen. Dat hielp niet. Daarna kwam mijn dokter erachter dat ik mentaal niet stabiel was, dus een therapeut gekregen. Maar de pijn ging verder, ik viel flauw, spugen, uit het niks kokhalzen, extreme krampen. Ik werd er hopeloos van en kon niet helder meer denken.Dus ik word helemaal uit huis geplaatst en van alles en nogwat, later ben ik gediagnostiseerd met BPS en PTSS. Een aantal maanden later werd het nog erger, ik kon van de pijn niet meer praten, bewegen, naar school,etc. Heb toen weer testen gedaan waar niks van uitkwam, behalve opstipatie. Dus heb ik een darmspoeling gehad, een ziekenhuisopname van 3 dagen. Later werd het zo erg dat ik er suicidaal van werd en toen bedachten de doktoren zich dat ze nog meer moesten testen, ik boerde eten op, buik maakte geluiden, geel gezicht, opgeblazen buik, 24/7 misselijk. Dus nu zijn er testen voor de ziekte van Crohn en een kanker soort, maar mijn therapeut zegt dat dit allemaal een manier kan zijn om met stress en spanning om te gaan terwijl ik hetben zelf, niet doorheb. Ik moet nog 10 dagen wachten om de resultaten terug, te krijgen maar alsik er niks uitkomt, zou ik het echt niet meer weten…
Hebben jullie enig idee (na dit hele verhaal) wat het zou kunnen zijn?
(Op dit moment maakt mijn bovenbuik een heel hard borrelend geluid als ik hem expres opblaas, het voelt echt naar en totaal niet goed)
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 januari 2017 om 11:29Ik denk dat het goed is, om even op de uitslagen te wachten.
Op dit moment maakt mijn bovenbuik een heel hard borrelend geluid als ik hem expres opblaas Dit is natuurlijk niet zo raar. Dit veroorzaak je dus duidelijk zelf. Dat heeft niets met een ziekte of aandoening te maken. Waarom zou je je buik nou expres opblazen?
ReagerenMasonnetje30 januari 2017 om 01:36Geen idee waarom ik dat doe, soort van automatisme. Maar als ik heel diep in adem bij een dokter ofzo, dan is dat geluid er ook. Maar goed, ik wacht wel op de uitslagen inderdaad.
ReagerenIdk23 mei 2018 om 22:42Hoi ik zag je bericht en wilde eigenlijk weten hoe het nu gaat?
Reageren