- Michh3323 mei 2016 om 11:56
Hallo allemaal,
Een jaar geleden begon ik last te krijgen van mijn darmen. Nadat ik iets gegeten had of ik net wakker was knorde mijn endeldarm/darm heel luid. Ik werd er niet misselijk door maar het was erg vervelend. Ik kon het ook voelen aankomen. Ik ben niet naar de dokter ermee gegaan omdat ik dacht dat het wel over zou gaan.
Na een aantal maanden werd het erger. Ik kreeg krampen in mijn onderbuik en ik voelde me elke dag misselijk. Mijn eetpatroon was vreselijk. Op een dag at ik bijna niks, een appel en een boterham en dat was het. Ik kon de pijn niet verdragen. Ik was bang dat mensen het geluit zouden horen.
Een aantal weken kwam ik erachter dat als ik naar de wc ga, het geluid voor een klein uurtje weg bleef. Hier was ik super blij mee maar het probleem was dat ik bijna nooit naar de wc moest gaan doordat ik bijna niks at. Ondertussen was er geconstateerd dat ik bloedarmoede heb. Ik heb hiervoor ijzer pillen gekregen die ik nauwelijks inneem doordat ik er de hele dag moet van overgeven. Ik ben hiermee al naar de dokter gegaan maar die neemt mij niet serieus. Hopelijk kunnen jullie mij helpen !
Groetjes
Hopeloze 17-jarige
1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 mei 2016 om 15:26Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het is in ieder geval niet verstandig om de medicatie niet te gebruiken als je bloedarmoede hebt.
Reageren
Ga toch terug naar de huisarts met de klachten. Geef dan ook aan dat je niet serieus genomen voelt door de huisarts.