- Nathalie6 januari 2017 om 18:18
Ik heb de laatste tijd last van een onaangenaam gevoel in mijn onderbuik. Eerst begint mijn buik erg te rommelen en heb ik het gevoel alsof er heel veel lucht in mijn darmen zit. Als ik op mijn buik druk hoor je ook veel geluid. Dan gebeurt er een tijdje niets. Maar dan krijg ik ineens het gevoel dat ik moet poepen en nog geen minuut later heel veel buikpijn. Ik kan dan bijna niet meer lopen (het is heel vermoeiend en lamlendig).
Als ik dan op de wc zit moet ik veel moeite doen om het eruit te krijgen. Inspannen doet pijn. De ontlasting is heel waterig.
Ik heb nog nooit last van mijn stoelgang gehad en ik moest 1x in de 2 dagen poepen en dan was ik al in een minuutje klaar. Vandaag ben ik al 3x geweest. Het gaat over als ik naar de wc ben gegaan.
Ik heb deze klachten zo’n 3 dagen lang 2x in de maand.
Een half jaartje geleden was ik wegens vermoeidheid naar de dokter gegaan. De dokter had parongeluk D-Dimeer aangekruist I.P.V. vitamine D. Dit mag 500 zijn, maar bij mij was het 5200. Ik ben 15 jaar dus het kan zijn dat je bij kinderen andere waardes moet gebruiken. Ik ben toen opgenomen in het ziekenhuis en heb ik allerlei scans gehad. Daar konden ze niks vinden. Toen moest ik weer bloedprikken en het was gedaalt. Toen mocht ik naar huis.
Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 18:40Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts
Reageren