Zoeken Vraag het forum

Borrelende darmen lichte diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John

hallo,

sinds een week of 2 last van mijn darmen en diarree… savonds in bed begint het borrelen en dan vaak nachts moet ik er uit…heb ook niet heel veel eetlust. Iemand weet wat dit kan zijn? Bijgevoegd afbeelding van ontlasting…

Poep

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een virus- of een bacteriële infectie zijn. Ga naar de huisarts en vraag om een ontlastingsonderzoek.

Reageren
    John

Heb ik gedaan, maar in mijn ongeduld kan ik niet wachten… wat zou het nog meer kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zult dan toch nog even geduld moeten hebben

Reageren
    Anoniem

nou, ik loop in de tussentijd helemaal leeg… wat een kerst..

Reageren
    John (moderator)

Als je geen diarree remmers in huis hebt, zou je cola zonder prik kunnen proberen.

Goed roeren in een glaasje cola verwijderd het koolzuurgas in de cola. Niet te koud drinken, en geen cola light gebruiken.

Reageren
    John

Niks uit het onderzoek gekomen. Gistererennacht al mijn eten uitgebraakt. Nog steeds niet echt honger en rammelende darmen. Diarree was voor 3 dagen weg maar nu weer begonnen.

Ik snap het niet meer

Reageren
    John (moderator)

Vraag dan een verwijzing voor de MDL arts. Je zou een maagbacterie kunnen hebben. En die is met ontlastingsonderzoek niet altijd vast te stellen.

Reageren
    Josieke

Ik weet dat dit oud is , maar ik heb de zelfde symtonen. Ben al naar de dokter geweest zegt allergie aan tarwe. Vraag me af wat heeft u dokter gezegt

Reageren
Reageer op: Borrelende darmen lichte diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.