- Anoniem24 juni 2016 om 20:39
Goeden avond!
Sinds kort ben ik moeder van een zoontje, wij slapen samen. Zoon in de cosleeper, meestal halverwege de nacht neem ik hem bij mij en lig ik dus in borstvoedingshouding (Op mijn zij, knieén omhoog zodat hij niet onder de dekens zakt en arm onder mijn hoofd. Vannacht zoals altijd weer gedaan alleen heb ik nu de gehele dag al enorme pijn tijdens het ademen/hoesten/lopen aan voor mij de linkerkant van mijn boven rug/schouder bladen. Ik vind het persoonlijk redelijk heftig, zelfs als ik mijn schouder naar voren beweeg zak ik door de grond van de pijn.. Kan dit te maken hebben met de borstvoedings houding hoe ik dus vaak slaap? Het is geen pijn aan de buitenkant maar echt van binnen, mijn vriend heeft geprobeerd het los te masseren maar zonder succes. Het lijkt door te stralen naar of vanaf mijn longen.
Alvast bedankt.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 juni 2016 om 20:47[quote]Zoon in de cosleeper, meestal halverwege de nacht neem ik hem bij mij en lig ik dus in borstvoedingshouding[/quote]waarom neem je hem bij je in bed? Dat is nergens goed voor. Kan zelf gevaarlijk zijn als tijdens de slaap boven op je kindje terecht komt.
Het is best mogelijk dat je een spier hebt verrekt. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.
Reageren