- visje12317 maart 2015 om 21:59
Hoi tandor..
Ja daar ben ik weer, het spijt me maar ik heb n ranzige vraag. Ik hoop dat je me antwoord kan geven.
Sinds zaterdag dacht ik geveld te zijn door de griep. Thuis hadden de kinderen deze al gehad dus ik dacht nu ben ik. Hiervoor wilde ik gister codeine tabletten voor vragen want het hoesten hield maar niet op. Nu moest ik eerst langskomen voor ze dat uit schreven. Mijn Partner…. Heeft de zelfde klachten dus moest ook langs komen. Bij onderzoek beiden zelfde kuur gekregen voor de luchtweginfectie. Iets wat ik dus steeds weer heb..
Echter Mijn vraag.. Ik slik de pil door dus menstrueren doe ik niet. Maar door het hoesten ben ik soort van verplicht om maand verband te gebruiken omdat ik Mijn urine dan niet meer makkelijk op kan houden. Ook al ga ik vaker passen, leeg plassen maakt niet uit.. Maar nu zie ik dat er wat bloed op zit. Tijdens plassen nergens bloed. Ook met afvegen geen bloed. Menstruatie lijkt me dus niet logisch maar kan dat van het hoesten komen?
Ja ik heb laat van mijn buik.. Maar alles doet pijn. Zelfs mijn huid aan raken is gevoelig van de koorts. Mijn buik van het hoesten met als de ribben..
X
3 reactiesReagerenvisje12317 maart 2015 om 22:10Ps
Vanmiddag aan Dokter ook aangegeven dat hij somd grote harde korsten uit snuit, of op hoest met oud bloed. Arts reageerde er rustig op.. Maar vanavond kwam er gewoon n bloed prop uit zijn keel gehoest. N redelijk balletje zei hij. En natuurlijk ook dat snuiten nog steeds zonder kracht. Ook heeft hij steeds pieken koorts waardoor hij drijfnat is van het zweet. Vannacht voor het eerst zijn lakens nat, vanmiddag zijn shirt doorweekt na even boodschapjes doen samen( samen ziek samen gauw boodschappen). Maar beiden blijven minimaal 38,6 en 40,2. Schommelt steeds
ReagerenJohn (moderator)
17 maart 2015 om 22:22Het bloed dat jij verliest kan ik zo 1-2-3 niet meteen verklaren. Tenzij je ook nog een blaasontsteking zou hebben. Maar het is moeilijk te zeggen omdat niet duidelijk is waar het bloed vandaan komt.
Het ophoesten van zo’n prop slijm waar bloed in zit, is niet zo vreemd bij forse hoestbuien. Het is mogelijk dat er kleine bloedvaatjes stuk gaan in de keel. Dat kan dan wat bloed bij het slijm geven.
Voor de rest zal het een kwestie van uitzieken zijn.
Reagerenvisje12319 maart 2015 om 20:20Dankjewel,
Ik heb net een nieuwe vraag gesteld bij maag. Alleen zie ik dat het nog anoniem was.
Ik zal m hier ook stellen, want Tandor, jouw mening en advies zie ik graag tegemoet!
goedenavond.
Mijn partner heeft 5 jaar geleden een maag verkleining gehad.
Hij heeft nu een luchtweg infectie waarbij hij slijm en bloed ( proppen ) ophoest morgen moet hij terug naar de dokter.
Net gaf hij aan dat hij pijn heeft op zijn maag en het idee dat hij de nietjes eruit aan het hoesten is ( hij hoest enorm veel met veel kracht) is dit mogelijk? En zo ja is het dan raadzaam om de hao te bellen?Aangezien hij morgen al naar de dokter moet ivm bloedpropjes ophoesten..
Mijn vraag is dus is dat mogelijk na zoveel jaartjes?
Reageren